چرا اپلیکیشن ها فروشگاهی برای خرید بسیار کارآمد هستند؟
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن 


همان گونه که تا قبل از این متوجه شدید، امروزه درصد قابل توجهی از یوزرها به صورت منظم از روش تلفن همراه خرید می‌کنند. براین اساس، توسعه و پباده سازی نرم افزار فروشگاهی و خرید آنلاین مزایای ذیل را برای شما به ارمغان خواهد آورد:

ارتقاء فروش و رشد مخاطبان. نرم افزار های خرید به صورت عمده برای بهبود منحنی فروش ساخت میگردند. خصوصیت های یگانه بازاریابی نرم افزار اذن می‌دهد تعداد مشتریان را با‌گاز ارتقاء یابد.
وفاداری مشتری. در صورتی یک نرم افزار خرید ایجاد نمائید، مزیت رقابتی بیشتری خواهید داشت. مشتری عادی شما مطلقا یک موبایل هوشمند داراست و به صورت فعال از آن استفاده میکند. بدین ترتیب، با سفارش به نصب یک نرم افزار موبایل، شما معاش مشتریان خویش را عادی خیس و بهتر می نمایید. علاوه بر این، شما می توانید از داده ها مرتبط با رفتار استفاده کننده در نرم افزار فروشگاهی خویش استعمال فرمائید تا بتوانید اجرو پاداش های شخصی، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه به مشتریان خویش را ارائه دهید. این همه سبب ساز به افزایش فاکتور وفاداری می شود.
فروش نو چنانچه شما متوجه گردید که چه طور یک نرم افزار مانند آمازون (و یا این که حتی بهتر) پباده سازی فرمائید، مشتریان شما مطلقا از تمام مزایای همیاری با شما تشکر خواهند کرد. و اولین خرید پیروز به دومی، سوم، و در غایت، خریدار عادی را به یک مشتری منظم تبدیل خواهد کرد.
بسط تعامل با مشتری. بخت دعوت به یک واقعه مهم، برای اولی هر کس یک نقد یا این که لحاظ در باب جنس شما ارائه دهد و یا این که اطلاع راجع به ورود یک فرآورده تازه به بازار، مواقعی هستند که مشتری شما دوست دارد و از آن لذت می‌برد. براین اساس نرم افزار فروشگاهی به شما یاری می‌کند که با مخاطبین خویش تعاملات بسیار نزدیکتری تولید نمایید.
seo فرآیندهای کسب و کار داخلی شما می بایست یک نرم افزار خرید برای رئیس کمپانی خویش با عملکرد (و هزینه کمتری) تولید نمائید. به ما اعتماد کنید، در شرایطی‌که یک نرم افزار در دست داشته باشید، وظیفه مدیریت و در دست گرفتن کارها بسیار معمولی خیس میشود.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: